poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Pierwszy... oby nie ostatni

Witam.
Mam na imię Paulina, mam prawie 28 lat i jestem gruba. taaa... chyba po raz pierwszy potrafię o sobie tak dobitnie powiedzieć, prosto z mostu, bez owijania w bawełnę - jestem zwyczajnie gruba, fachowo można by rzecz - otyła. I nie najlepiej się z tym czuje. Ba! czuję się z tym beznadziejnie. 
Czy próbowałam to zmienić?
tja... nie zliczę ile razy próbowałam. Najlepiej mi szło na początku 2013 roku, schudłam sporo, wyglądałam fajnie, jednak los spłatał mi figla - operacja, obżarstwo itd. wróciło wszystko - jedyne co zostało to trochę mięśni.
Postanowiłam powalczyć. Niczego nie chcę planować, żadnych celów, chcę zacząć żyć zdrowo. Tyle.

Prowadziłam bloga o odchudzaniu. Z przepisami, treningami, przemyśleniami. Jednak postanowiłam go zamknąć i oddzielić to co było grubą kreską. Zacząć na nowo.

Blog ma charakter osobisty. Będzie traktować o moich zmaganiach, przemyśleniach, założeniach dietetycznych i treningach. Nie zabraknie w nim też moich zainteresowań, refleksji nad życiem.

Jest 7 kwietnia 2014 - pierwszy dzień zmian.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz