niedziela, 13 kwietnia 2014

Plany tygodniowe # 1

Tak jak pisałam. Będą plany tygodniowe.
W niedziele będę podsumowania treningowe, dietowe...
oraz plany na kolejny tydzień

W tym tygodniu przedstawia się to tak:



Ad. 1 Zero cukru = zero słodyczy, a właściwie słodkości - cel jest taki, że chciałabym wyelimonować nie tylko cukier, ale i jego zastępniki.

Ad. 2 Czysta micha - nie tylko chodzi o jakościową czystość, ale i ilościową, w sensie kaloryczności i rozkładu B/W/T

Ad.3 3 x siłownia - to nic innego jak 3 treningi siłowe w tygodniu, szczerze nie wiem, czy się uda. W środę czeka mnie dentysta i najprawdopodobniej usunięcie zęba (mam 4 sztuki do wywalenia), więc nie wiem, czy do piątku dam radę, powrócić do sił.

Ad 4 2 x callanetics - w dni wolne od siłowni, postanowiłam poćwiczyć callanetisc, co prawda jest śmiertelnie nudny, ale dla takiego połamańca jak ja w sam raz ;)

Mogłabym dopisać jeszcze wodę...

W każdym razie:

źródło: http://vonblancofitness.com/wordpress/wp-content/uploads/2011/04/shut-the-fuck-up-and-train-wallpaper.jpg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz